Två nya Fun Light-smaker.

I dag så köpte jag två nya smaker på Fun Light.  Båda två var jättegoda.

Cassis Noir tillhör den Fun Lignt-serien som är lite mindre söt, och hade jättegod smak av svarta vinbär.

Appear tillhör den Fun Light-serien som är lite mer söt, och hade jättegod smak av både äpple och päron.

Här finns all information om alla både nya och gamla Fun Light-smaker.
Tre smaker i serien med svarta korkar som är mindre söta.
Och åtta smaker i serien med blåa korkar som är lite mer söta.

Här är länk till Fun Lights nya och bra reklamfilm.


image2886

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,
har läst boken Hemlige Kocken av Mats-Eric Nilsson. Efter det håller jag mig borta från alla lightprodukter (som inte är mejeriprodukter där fettet kan brytas bort på relativt naturliga vägar) då det minskade sockret kräver en hel drös med konstgjorda ämnen som inte är bra för kroppen på några sätt. Heller vet vi inte vad dessa ämnen kan ställa till för med trubbel med våra stackars kroppar långsiktigt.

Nu förstår jag att du säkert är medveten om detta mer eller mindre, men att du verkligen älskar FUN light.

Ville bara komma med en liten, MEN omtänksam, pekpinne :)

Trevlig lördag till dig!

2008-04-12 @ 18:58:25
Postat av: Bim

---> Maria: Hej. Tack för din långa och omtänksamma kommentar. Jag är fullt medveten, och har också läst en hel del om lightprodukter. Men jag tar risken! ;-D Är ganska så nyttig annars. Jag dricker inte, jag röker inte, jag snusar inte, jag äter väldigt nyttigt i veckorna. Så Fun Light unnar jag mig faktiskt!

Ha en bra kväll du också!

2008-04-12 @ 19:08:01
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0