Veckans Vikt - Vecka 14 - 2008.

Veckans Vikt
Vecka 14 - 2008
31/03

59,5 kg

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skulle vilja säga att om du istället väljer att gå inte äta onyttigt alls i tre veckor kan du går ner tre kg. Jag väger just nu 58 och mitt mål är också 54 kg. Tidigare har jag kämpat från först 75 kg till 63. Nu två år senare från 63 kg till 56 gick jag ner. Sedan under påsken gick jag upp till 60.5 precis som du. Men jag är väldigt noga med att äta grönsaker, lite kött och fisk, mycket frukt. Jag dricker äppelcider vinäger, två matskedar ungefär blandad med lika mkt kokt vatten innan två måltider om dagen.Äppelcider vinäger kostar
ca 20 kr på ICA.
Förr tog jag promenade på ca 40 min 6 dagar i veckan, nu tränar jag 4 dagar i veckan istället. Men promenaderna fick mig att gå ner snabbt. Även min kompis som vägde 83 innan lyckades ner till 68 ganska snabbt!! Om du blir sugen på sött, pröva att äta nötter istället som du köper i lösvikt eller gör en fruktsallad. Ät inte efter sju!!

2008-04-04 @ 13:34:34
URL: http://ettbergernicole.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nicole: Hej Nicole. Tack för din långa kommentar och alla tips. Men jag känner nog till allt. Alla kunskaperna finns hos mig, men ibland så saknas tyvärr karaktär och vilja.

Jag har gått ner mycket under två omgångar. Första gången från 74 kilo till 54 kilo. Sen så gick jag upp till 66 igen. Och då gick jag ner från 66 till 54 kilo.

Nu vill jag väga 57 kilo, men ligger oftast vid 60.

Jag har kört med promenader, äppelcidervinäger, äta nyttigt, träna, inte äta på kvällarna, Aftonbladets ViktKlubben, Stegräknare, kaloriräkning, med mera.

Mig passar det bäst att äta nyttigt i veckorna, promenera mycket, och så äta onyttigt på helgen. Men just nu så fungerar tyvärr inte det heller... Men jag kommer igen! Det vet jag!

Tack igen för dina tips och ditt engagemang! :-D

2008-04-04 @ 17:23:37
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0