"Beck 16 - Sista vittnet"

         


"Beck 16 - Sista vittnet" - 2001

"Två kvinnolik hittas. Ingen av de mördade kan identifieras och allt tyder på att det är samma psykopatiske gärningsman som härjar. All personal kopplas in, men innan utredningen hunnit komma igång på allvar hittas ytterligare ett kvinnolik. En detalj leder till ett märkligt avslöjande: Samtliga offer är prostituerade från Lettland och hiv-smittade..."

(Kopierat från LoveFilm)

Den här filmen hade jag inte sett förut. Jag har alltid trott att jag har sett precis alla Beck-filmer. Men tydligen så hade jag missat två, den här och nummer 12, Enslingen. Men den här filmen var i alla fall också precis lika bra som alla andra Beck-filmer. Nu har vi sett om dom två första omgångarna på åtta filmer vardera. En omgång kvar, också den med åtta filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0