Dagens Dagbok - Fredagen den 1 augusti 2008 - Kvällen.

Borzko handlade med sig lite gott att äta till kvällen, på vägen hem från sitt jobb, där han hade hämtat hem sin lastbil inför måndagens jobb.


Vi satt sen i vardagsrummet och läste ett tag. Jag började på en ny bok: "Syskonkärlek" av Katarina von Bredow.


Jimmy kom förbi en sväng vid halvåttatiden tillsammans med sin kompis Kristian. Jimmy lämnade sin bil, hämtade några öl, och bytte kläder. Sen så stack dom båda två iväg till en fest.


Vid halvniotiden så satte Borzko och jag igång dagens andra dvd-film, och det blev ännu en Beck-film: nummer 15, Pojken i glaskulan.


Åt och drack en massa gott gjorde vi också. För mig så blev det Ben & Jerrys Cookie Dough, Estrellas Vickningschips, och Fun Light Appear.


Och sen så satte vi igång dagens tredje Beck-film: nummer 16, Sista vittnet. Den var slut vid halvtolvtiden, och då satte jag mig med datorn en stund, och Borzko läste i sin bok.


Nu ska jag ställa ifrån mig datorn för i dag, gå och lägga mig, och läsa lite i min bok i sängen.


Och jag mår likadant fortfarande tyvärr... :-(

Kommentarer
Postat av: ONE SMALL DREAM

Det låter som en trevlig och lugn kväll ni har haft. Hoppas du kryar på dig snart, det är aldrig kul att vara sjuk och speciellt inte på sommaren.



*kram*

2008-08-02 @ 08:41:30
URL: http://onesmalldream.blogg.se/
Postat av: Bim

---> One Small Dream: Ja, det var en trevlig och lugn kväll, som nästan alltid.



Känner mig dålig i dag också tyvärr... Men kanske något lite bättre faktiskt.



Tack för din kyra-på-dig-hälsning! Kram!

2008-08-02 @ 09:28:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0