Dagens Dagbok - Fredagen den 22 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem från jobbet. Han hade haft sin lediga dag från jobbet i dag, som han alltid ska ha på fredagar. Och även den här veckan så hade han tagit hand om veckostädningen, trots att han fyller år i dag, och trots att han är förkyld, har lite ont i halsen, och känner sig hängig.


När jag kom hem så tog vi två en fika tillsammans och en pratstund. Sen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt med datorn en stund också. Borzko satt och läste i sin bok.


Sen vid fyratiden så gick jag iväg till Centrum. Handlade födelsedagspresenter till Borzko och till min Mamma. Till Jocke köpte jag ju redan i går. Borzko fyller 52 år i dag, min Mamma fyller 79 år i morgon, och Jocke fyller 29 år på måndag.


Till Borzko köpte jag en skjorta, en t-shirt, ett skärp, och en inbunden bok. Till min Mamma köpte jag två pocketböcker och två flaskor rödvin. Och vad jag köpte till Jocke i går, det skriver jag inte, eftersom han brukar läsa min blogg.


Kom hem igen vid femtiden. Höll på och slog in paketen då, och skrev korten. Borzko kollade lite på sport på teve.


Vid halvsextiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi tre middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också. Sen efter maten så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Trillade in hit genom en annan blogg. Ville lämna lite fotspår efter mig:)

2008-08-22 @ 22:29:44
URL: http://emmacandell.blogspot.com/
Postat av: Bim

---> Emma: Okej! Välkommen tillbaka! :-)

2008-08-22 @ 22:57:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0