Dagens Dagbok - Fredagen den 22 augusti 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade som vanligt i dag också. Och även den här dagen så var jag först i skalen, sen så dukade jag, och sen så jobbade jag som andreman i stora matsalen.


I dag serverade vi spaghetti och köttfärssås. Och vår salladsbuffé.


Fulltalig personalstyrka i dag också. Och Snurran var också hos oss, som alltid på fredagar.


Alla tre niorna var borta från skolan i dag, så det blev lite lugnare på slutet än vad det skulle ha varit.


På eftermiddagsfikat så uppvaktade vi två av kollegerna som har fyllt år under sommarlovet. Dom fick varsin blomma.


Och så blev det veckans bästa stund, fredag eftermiddag klockan två, och vi fick gå hem och fira helg.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Mm, tack för blomman än en gång :-) Det blir något (frukt)ansvärt gott på måndag att tugga på ;-D kram

2008-08-22 @ 16:53:20
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Varsågod! Det var så lite så!



Och det ser vi verkligen fram emot! I alla fall jag! :-)

2008-08-22 @ 18:20:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0