Dagens Dagbok - Fredagen den 29 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag i dag, som han alltid har på fredagar. Och även den här veckan så hade han tagit hand om veckostädningen. Han hade även varit hos tandläkaren.


Vi tog en fika och en pratstund i köket när jag kom hem. Sen efter det så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt vid datorn lite också.


Jimmy jobbade över i dag, mellan tre och kvart över fem, så han kom hem vid halvsextiden. Då åt han, jag, och Borzko middag tillsammans. Satt sen kvar en stund och pratade, och en fika blev det också. Efter det sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0