Dagens Dagbok - Lördagen den 16 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Sen så slappade vi lite alla tre här hemma. Jimmy satt på sitt rum vid sin dator. Jag satt i köket med min dator. Och Borzko satt och läste i sin bok.


Vid halvtvåtiden sen så stack Borzko iväg en sväng till jobbet. Han skulle hämta hem sin lastbil inför måndagens jobb.


Jag började att läsa i en ny bok: "För kärleks skull" av Lotta Thell. Tillbringade sen större delen av eftermiddagen i en av sofforna i vardagsrummet och tillsammans med boken. Och läste också så småningom ut den. Recension kommer i separat inlägg som vanligt.


Middag åt vi tidigt som vanligt, vid fyratiden.


Vid sextiden sen så stack Jimmy iväg för att träffa några jobbarkompisar, och ut och festa lite.


Och min huvudvärk höll tyvärr i sig...

Kommentarer
Postat av: Snurran

trist med den dumma huvudvärken :-( Jag har känt av huvet lite grann idag, men det har inte blivit så illa som det var igår. Hoppas du är bra i morgon iallafall! kram

2008-08-16 @ 22:09:38
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det är lite trist faktiskt... Den har inte släppt på hela dagen. Inte ofta som jag har huvudvärk två dagar i rad. Får väl hoppas på att det är bort i morgon. KRAM

2008-08-16 @ 22:51:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0