Dagens Dagbok - Lördagen den 2 augusti 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse som vanligt. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko gick upp klockan åtta och genomgick sina morgonbestyr, och sen så åt han förstås också frukost.


Jenny sov hemma hos Jocke i natt som vanligt, så hon var inte hemma.


Jimmy som över hos en kompis i natt, så han var inte heller hemma.


Ingen sol här i dag. Helt igenmulet, men varmt och vindstilla.


Jag mådde ungefär lika dåligt som i går, kanske något lite bättre bara.


Jag satt större delen av förmiddagen uppe på den övre balkongen, och varvade min tid mellan datorn och böckerna. Läste ut "Syskonkärlek" och började på "Räcker det om jag älskar dig?", båda böckerna skrivna av Katarina von Bredow.


Borzko höll på och fixade med lite allt möjligt, och så satt han också och läste en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0