Dagens Dagbok - Lördagen den 30 augusti 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Resten av eftermiddagen så satt både Borzko och jag uppe i vardagsrummet. Borzko läste i sin bok. Jag satt med datorn i knäet och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Vid fyratiden så gick vi ner till köket och åt middag. Och sen efter middagen så gick vi återigen upp till sofforna i vardagsrummet och fortsatte vårt slöande.


Jag började att läsa i en ny bok också: "Vila på gröna ängar" av Anne B. Ragde. Det är tredje delen i en norsk romantrilogi. Dom två första delarna har jag redan läst, och dom heter "Berlinerpopplarna" och "Eremitkräftorna".


Kommentarer
Postat av: Maria-kiruna

Hej



hittade till din blogg för någon dag sedan från blondinbellas blogg. Tänkte bara säga jag tycker den är kul att läsa och att du skriver bra ha en bra helg.



Maria

2008-08-30 @ 18:48:50
Postat av: Bim

---> Maria-Kiruna: Hej! Jättekul att du gillar min blogg! Fortsätt gärna att läsa! Ha en fortsatt bra helg du också! :-)

2008-08-30 @ 18:52:52
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vi såg Arkiv-X filmen ikväll och du behöver inte vara orolig att jag är arg på dig ;)

Jag tyckte inte heller att den var hemsk, inte värre än Wallander, Huss, eller vad Beck kan vara. Tycker att den var sådär, lite för dyster och mörk i miljön för min smak.



Hoppas att kvällen varit bra.



Kram

2008-08-30 @ 22:27:26
Postat av: Bim

---> Josefin: Härligt att du inte blev rädd av den. Jag håller med dig om att den är lite dyster och mörk.



Själv så har jag sett den första Varg Veum-fillmen!



Kram.

2008-08-30 @ 22:59:41
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad tyckte du om den då? (Varg Veum filmen)



Jag tycker att de filmerna är helt ok, bättre än Huss men självklart sämre än Wallander.

2008-08-31 @ 10:51:24
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag tycker som du, att den var helt okej. Sämre än Martin Beck och Kurt Wallander. Men bättre än Van Veeteren och Irene Huss. :-D

2008-08-31 @ 11:28:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0