Dagens Dagbok - Lördagen den 30 augusti 2008 - Kvällen.

Borzko och jag fortsatte sen att sitta uppe i vardagsrummet och läsa i våra böcker.


Vid sjutiden så gick vi en sväng tillsammans till Centrum, och till HemKöp. Handlade lite matvaror och lite gott att äta till kvällen.


Sen vid kvart i åtta så satte vi igång en dvd-film. Det blev den svenska filmen: "Angel" av Colin Nutley.  Den var slut vid halvtiotiden.


Då satte vi igång en film till. Och den här gången blev det den första filmen med Varg Veum, en norsk privatdeckare i en serie filmer. Jag har blivit tipsad om dom filmerna av en av mina mest trogna läsare, Josefin.


Den filmen var slut vid elvatiden. Då satte sig Borzko och läste i sin bok. Och jag satte mig med datorn.


Recensioner på båda filmerna kommer i morgon, jag är alldeles för trött i kväll för att orka skriva dom. Det blir nog tidigt sänggående både för mig och Borzko.


Kommentarer
Postat av: sara

vad lite bilder å lite uppdateringar det är nu för tiden :( ..mer bilder !!

2008-08-31 @ 00:31:28
Postat av: Bim

---> Sara: Jag uppdaterade åtta gånger i går, hade två fotografier, och tre andra bilder. Tycker ju inte att det är så dåligt precis, om jag jämför med många andra.



När jag hade sommarlov i två månader, så självklart att jag uppdaterade mer, och fotograferade mer. Jag har ju inte alls samma tid nu.



Jag är också inne i en riktig läsperiod nu. Jag vill bara läsa, läsa, och läsa, och då är det bloggen som blir lite åsidosatt.



Sen är det ju självklart också beroende på vad jag gör, vad jag har att blogga om, min fantasi, och mitt humör.



Det blir som det blir, jag kan inte tvinga fram uppdateringar. Så antingen får du nöja det med det som blir, eller så får du sluta att läsa min blogg.

2008-08-31 @ 09:27:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Här läste jag ju att recensioner på filmerna kommer idag. Jag frågade i ett inlägg nedan vad du tyckte om Varg Veum, så jag får väl läsa det senareidag :)



Jag såg Angel förra helgen och tyckte att det var en bra film, allt utom slutet.. Annars hade det varit en jättebra film. Tyckte att poolen i Thailand var helhäftig, det såg så himla härligt ut att bada och samtidigt ha en sådan fin utsikt.



Kram

2008-08-31 @ 11:33:11
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag skrev vad jag tyckte om Veum under det inlägget där du frågade. Men recension kommer under dagen.



Jag blev besviken på Angel. Tyckte den var mycket sämre än Colin Nutleys tidigare filmer. Recension kommer på den också.



Ja, det var verkligen en häftig pool! Där skulle jag vilja vara! Gärna typ nu! ;-)



Kram!

2008-08-31 @ 11:37:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0