Dagens Dagbok - Lördagen den 9 augusti 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Och även den här morgonen så larmade min mobil klockan sju. Jag gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp klockan åtta och duschade och gjorde sig i ordning. Sen så åt vi båda två frukost och fikade och satt och pratade lite. Jag läste lite nyheter i datorn också.


När vi var klara så satte vi igång med veckostädningen tillsammans. Vi dammsög, torkade golven, skurade toaletten och badrummet, torkade av uteplatsen, putsade speglar och glasytor, bytte handdukar, tvättade handdukar, och tvättade kläder. Sen så dammade jag lite mer noggrant än vanligt, för det var rätt så länge sedan som vi gjorde det. Torkade även ur hyllorna i skafferiet också.


Jimmy vaknade och gick upp vid elvatiden. Han åt då frukost, och då åt Borzko och jag lite tidig och lätt lunch, och så blev det en fika och en pratstund. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning, och Borzko och jag fortsatte med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0