Dagens Dagbok - Måndagen den 25 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. När jag kom hem så höll jag på och fixade här hemma med lite allt möjligt en stund.


Sen så gick jag iväg en sväng till Centrum. Gick till Clas Ohlsson och köpte mig en ny stegräknare, för den gamla har blivit sliten och dålig.


När jag kom hem igen så höll jag återigen på och fixade lite här hemma, och satt också lite vid datorn.


Sen vid fyratiden gick jag iväg ut på en liten promenad. Gick och mötte Jimmy när han kom från jobbet. Jag hann gå ungefär en halvtimme innan Jimmy plockade upp mig med bilen.


När vi kom hem vid halvfemtiden så åt vi två middag tillsammans.


Sen så blev det en tur till Centrum igen. Jimmy skulle köpa sig en ny mp3-spelare och jag följde med honom. Han köpte en Creative Zen på OnOff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0