Dagens Dagbok - Måndagen den 4 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Höll sen på här hemma och fixade med allt möjligt under eftermiddagen. Satt förstås lite vid datorn också. Och så började jag att läsa i en ny bok: "Berlinerpopplarna" av Anne B. Ragde.


Jimmy kom hem från jobbet vid tretiden. Han följde med mig till Centrum direkt då, och så handlade vi tre kassar med matvaror på HemKöp.


Middag åt vi sen vid fyratiden. Och efter den så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Sen så satte sig Jimmy i sitt rum vid datorn. Och jag satte mig i köket och läste.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äter du popcorn?

2008-08-04 @ 21:40:06
Postat av: Bim

---> Jenny: Om du menar att jag äter popcorn ibland, så gör jag det. Men inte i kväll! :-)

2008-08-04 @ 22:55:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0