Dagens Dagbok - Onsdagen den 6 augusti 2008 - Kvällen.

Sen så kände både jag och Jimmy för en filmkväll i kväll igen. Och det blev en Beck-trippel i kväll, som det har blivit flera kvällar förut. Fyra och en halv timmes dvd-tittande mellan ungefär halvsex och tio.


Det blev Beck nummer 17, 18, och 19 i ordningen. Nu har jag bara fem filmer kvar av alla tjugofyra filmerna.


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden i kväll. Efter middag, dusch, och iordninggörande så hann han bara med att vara social med Jimmy och mig en kort stund, innan det blev sängen för honom, eftersom han ska upp tidigt i morgon.


Vid halvelvatiden så hade Borzko gått och lagt sig, och Jimmy hade gått in på sitt rum för natten. Då satte jag mig med datorn i knäet och bloggade, läste bloggar, svarade på kommentarer, och läste nyheter.

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Hej! Hoppas du får en fin natt:]

2008-08-07 @ 00:08:54
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Bim

---> E. Riley Page: Hej. Tack det samma till dig.

2008-08-07 @ 00:13:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0