Dagens Dagbok - Onsdagen den 6 augusti 2008 - Morgonen.

Mobilen larmade som vanligt klockan sju i dag också. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp halvsex och åkt iväg för att jobba. Och Jimmy hade gått upp klockan sex och åkt till sitt jobb. Jenny sov hos Jocke i natt som vanligt.




Lite bättre väder här i dag än vad det var i går, för då vräkte ju regnet ner på morgonen. I dag är det uppehållsväder, i alla fall nu. Fjorton grader, ganska så vindstilla, mulet, men det ser nästan ut som om solen skulle kunna bryta igenom.


I dag så blir det ett besök på IKEA i Kungens Kurva, tillsammans med Jenny och Jocke. Jag ska möta upp dom vid tiotiden, för dom behöver handla lite grejer till Jockes lägenhet. Jag ska nog inte handla någonting tror jag. Eller några smågrejer lyckas jag väl säkert plocka med mig. Förmodligen så bjuder jag väl dom på lunch på IKEA. Sen så kör jag dom hem till Södertälje med grejerna som dom har köpt. Och så får väl dom bjuda mig på en fika där hemma som tack för skjutsen och hjälpen.


Åker väl hem sen till Farsta igen senast så jag är hemma till Jimmy kommer hem från jobbet vid halvfemtiden, så kan vi två äta middag tillsammans. Borzko jobbar förmodligen sent i dag.


Kanske mobilbloggar något under dagen.


(Längtar redan till i kväll när jag får fortsätta att läsa i "Eremitkräftorna"! Har läst sextiofem sidor, och den är, i alla fall hittills, precis lika bra som "Berlinerpopplarna"!) ;-D


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur funkar det för dig att ladda upp bilder på bloggen? För mig går det jättesegt!

2008-08-06 @ 09:21:55
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Josefin

Hoppas att ni får en bra dag på Ikea. Skönt att det har slutat regna. Här har solen tittat fram och det blåser inte storm längre (jag har förhoppningar till ännu finare väder imorgon..).



Själv har jag bara tagit det lugnt idag, ligger och vilar (har en jäkla huvudvärk som vägrar ge med sig). Jag hoppas att jag känner mig bättre tills ikväll då vi ska till syrran som fyller år.



Kram

2008-08-06 @ 14:21:33
Postat av: Bim

---> Junitjej: För mig så går det snabbt att ladda upp bilder. Inga problem alls förut under eftermiddagen när jag gjorde det.

2008-08-06 @ 22:01:34
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Hoppas att du mår bättre nu på kvällen, så att du kunde gå och fira din syster.

2008-08-06 @ 22:08:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack, jag mår bättre nu. Jag har mest vilat hela dagen men huvudvärken vägrade att ge med sig, jag har inte kunnat göra så mycket eftersom jag såg så suddigt av huvudvärken (och mådde illa). Jag gick ut på en promenad efter middagen och då blev det mycket bättre. Vi for till syrran vid åttatiden och då mådde jag som tur var helt bra.



Läste att du längtar till kvällen så du fick läsa boken, hoppas att boken är så bra som du hoppades på.



Kramar

2008-08-06 @ 23:41:07
Postat av: Bim

---> Josefin: Skönt att du blev bättre till slut, så du kunde åka och uppvakta din syster.



Jag har inte läst någonting i kväll. Det blev en filmkväll här, med tre Beck-filmer. Men det gör inget! Då har jag ju boken kvar tills i morgon! ;-D



Kram!

2008-08-07 @ 00:00:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0