Dagens Dagbok - Söndagen den 10 augusti 2008 - Kvällen.

När den tredje filmen var slut, vid sjutiden, så åkte Borzko iväg med bilen för att åka och vattna hemma hos sin Mamma, som är i Kroatien nu. Han tankade även bilen och kollade upp allting på den, på hemvägen.


Jimmy satt på sitt rum vid datorn. Och jag varvade datorstunder med min bok. När Borzko kom hem igen så kollade han lite på sport på teve.


Så småningom så gick både Borzko och Jimmy och la sig för att sova, dom ska ju båda två upp tidigt i morgon för att jobba.


Själv så satte jag då igång ännu en dvd-film. Det blev dagens fjärde film, och det är nog rekord för mig på en dag. Och det blev komedin/dramat: "The Bucket List" (Nu eller aldrig).  


Efter filmen så satte jag mig med datorn en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0