Dagens Dagbok - Söndagen den 24 augusti 2008 - Förmiddagen.

Vid tiotiden så stack Borzko och jag iväg med bilen. Vi åkte till Willys i Länna för att storhandla lite.


Vid elvatiden var vi tillbaka igen. Åtta fulla plastkassar hade vi med oss hem, och cirka fjortonhundra kronor fattigare var vi.


Väl hemma så blev det förstås uppackning av allt i frys, kyl, skafferi, och städskåp.


Sen vid halvtolvtiden så stack Borzko iväg. Han skulle åka iväg till sitt jobb och hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb.


Själv så höll jag på och plockade, pulade, donade, fixade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma en stund.


Lite lätt lunch och en fika blev det vid strax före tolv också.


Kommentarer
Postat av: Duvan

ÅTTA fulla kassar? Willys ÄR billigt!

2008-08-24 @ 15:25:07
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, jag tycker det är rätt prisvärt att handla på Willys. Vi försöker i alla fall att handla en gång i månaden minst. Just allt kemtekniskt tycker jag är bra att handla där.

2008-08-24 @ 15:29:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0