Dagens Dagbok - Söndagen den 3 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Jag fortsatte sen med att sitta uppe i vardagsrummet och läsa i mina böcker. Varvade med små korta datorstunder ibland också. Läste ut boken: "Nästa sak på min lista" av Jill Smolinski. Och började sen på boken: "Att älska som en porrstjärna - En sedelärande berättelse" av Jenna Jameson och Neil Strauss. (Sjätte boken på tre dagar!)


Jimmy och Kristian satt på Jimmys rum och tittade på film.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Han satte sig då också och läste.


Sen så åkte Borzko iväg vid fyratiden. Han skulle till Söderstadion och se Hammarby spela fotboll. Han skulle äta middag innan med några kompisar också.


Kristian åkte hem till sig, också vid fyratiden.


Och Jimmy och jag åt middag tillsammans vid halvfemtiden. Det blev pizza från vår lokala pizzeria på vår gata, Pizzeria American. Jag åt en Daniella.


Efter middagen så satte sig Jimmy framför datorn på sitt rum. Och jag fortsatte att läsa i min bok, med små pauser vid datorn.


Kommentarer
Postat av: Linus

Hej!

Det har blivit lite höstaktigt med regn och rusk nu på kvällen.

Är den bra Pizzeria Americana?

Här på Forshagagatan finns Pizzeria Mamami.

Mvh Linus.

2008-08-03 @ 20:45:40
Postat av: Bim

---> Linus:

Hej.

Ja, väldigt höstlikt nu... :-(

Ja, den är jättebra, tycker i alla fall vi.

Vi har inte testat Pizzeria Mamami.

2008-08-03 @ 21:34:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hoppas att känner dig helt bra nu ikväll.



Här har det också varit dåligt väder hela dagen, det blåser som sjutton det är riktigt trist. Badvädret försvann lika snabbt som det kom. Jag blir så rastlös av sådant här väder, jag klättrar nästan på väggarna. Dessutom mådde jag inte så bra igår (jag låg mest hela dagen) så jag var inte ut någonting och då blir jag extra rastlös dagen efter.



Ikväll såg vi på film "Into the wild", har du sett den? Det är verklighetsbaserad film, lite seg i början men sedan tyckte jag att den var riktigt bra. Klart sevärd. Men det beror förstås på vilket humör man är på. Lite om filmen(om du inte redan har sett den): http://www.moviezine.se/filmsidor/intothewild.shtml



Kramar

2008-08-03 @ 21:37:03
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag har inte varit utanför dörren på tre dagar nu... Men i morgon ska jag nog försöka gå ut på en promenad.



En jobbarkompis till mig sa också att den filmen var jättebra. Så jag kanske skulle ta och se den då. Har fått för mig att det verkar lite tråkig...



Kram!

2008-08-03 @ 23:25:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tyckte att filmen var lite seg/halvtråkig i början men inte så mycket att jag var tvungen att stänga av den. Sedan blev den bättre och jag ville verkligen veta hur den slutade. Har funderat lite på filmen sedan jag såg den igår och jag tycker faktiskt mer och mer om den när jag tänker på den. Den var gripande. Men jag kan förstå att många skulle kunna tycka att den var lite djup och tråkig.



Kramar

2008-08-04 @ 09:29:16
Postat av: Bim

---> Josefin: Okej. Jag kanske borde ge den en chans då! ;-D



Kram!

2008-08-04 @ 11:08:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0