Dagens Dagbok - Tisdagen den 12 augusti 2008 - Kvällen.

När Jimmy och jag kom hem till Farsta så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen så satt han vid datorn en stund. Jag höll på och plockade och fixade lite först. Och sen så satt jag också en stund med datorn.


Sen vid sjutiden så satte vi igång en dvd-film. Det blev filmen "Drumline". Recension finns i separat inlägg. Filmen var slut vid niotiden, och då satte sig Jimmy vid sin dator.


Borzko jobbade sent som vanligt, men till och med ovanligt sent för att vara honom, för han kom hem vid strax före tio... Middag hade han förstås ätit sedan tidigare. Så han duschade bara och gjorde sig i ordning. En kort pratstund hann vi med också, och sen så gick han och la sig för att sova, för han ska ju upp tidigt i morgon igen...


Jag tillbringade resten av kvällen med att dela tiden mellan datorn och boken "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0