Dagens Dagbok - Tisdagen den 26 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. När jag kom hem så höll jag på och plockade och fixade lite här hemma.


Vid tretiden sen så gick jag ut på en liten promenad. Gick och mötte Jimmy när han kom från jobbet. Lite drygt en halvtimme hann jag gå innan han plockade upp mig.


När vi kom hem så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Vid fyratiden sen så kom Jenny hem en liten stund, direkt från skolan. Hon duschade och gjorde sig i ordning, och plockade ihop lite grejer.


Sen vid femtiden så stack både Jimmy och Jenny iväg igen.


Jimmy skulle åka in till stan, och möta upp med en kompis där. Sen så skulle dom äta på stan, och kompisen skulle shoppa lite.


Jenny skulle åka hem till en kompis, tillsammans med några andra kompisar, för att ha en tjejkväll.


När dom hade åkt, så åt jag middag i min ensamhet. Hade datorn som middagssällskap och satt och läste nyheter och bloggar under tiden.


Sen efter middagen så flyttade jag upp till vardagsrummet och satte mig i en av sofforna tillsammans med datorn och boken.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Och jag klev av tunnelbanan tio över tre hos dig så vi kunde ha "sprungit på" varandra :-)

2008-08-26 @ 21:28:09
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag promenerade mellan ungefär fem i tre till fem över halv fyra! ;-)

2008-08-26 @ 21:31:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0