Dagens Dagbok - Tisdagen den 5 augusti 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

När jag kom hem från stan så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite vid datorn också. Borzko satt och läste i sin bok.


Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden, och då åt vi alla tre middag tillsammans.


Borzko stack sen iväg en sväng till sitt jobb, för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb.


Jimmy duschade och gjorde sig i ordning, och sen efter det så tog han sin bil och åkte hem till sin kompis Kristian i Högdalen.


Jag satte mig och läste i: "Berlinerpopplarna" av Anne B. Ragde, och läste också ut den så småningom. Recension finns i separat inlägg.


Klockan åtta så satte sig både Borzko och jag framför teven, och så tittade vi på säsongens sista: "Allsång på Skansen".


Efter att programmet var slut, så stängde vi av teven. Borzko läste i sin bok, och jag satt vid datorn en stund. Sen så började jag att läsa i ny bok: "Eremitkräftorna" av Anne B. Ragde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0