Ingen inspiration för att blogga i kväll... :-(

Jag har ingen inspiration för att blogga i kväll... Det beror väl på att jag lite ångest över att börja jobba i morgon igen... Jag ska lägga mig nu och försöka att sova tror jag... Eller kanske läsa lite...

Jag hade tänkt att blogga ett flertal inlägg nu. Men dom kommer i morgon eftermiddag/kväll istället. Det här blir det då:

1. - Ett inlägg om Jimmys uppkörningstid inför hans lastbilskörkort.

2. - En bokrecension av boken "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow.

3. - En filmrecension av filmen "Blood Diamond".

4. - Statistik över Sommarlovet 2008.

5. - Sammanfattning över Sommarlovet 2008.

6. - Ny Kategori: "Resultat från Stegräknaren".

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att du kan sova inatt. Hoppas också att det går bra att börja jobba igen. Om du läser det här efter du slutat jobbet imorgon (torsdag) så är det bara en arbetsdag kvar till helgen. Det låter väl okey? :)



Kramar

2008-08-13 @ 23:49:52
Postat av: annebelle

Uow, jag kan precis förstå din känsla inför att lovet är slut, Så tungt att komma igång igen efter lång lediget. Men så är man plötligt tillbaka i sadeln ign och detkänns som man aldrig varit borta.. Lycka till i morgon nu,,,

2008-08-14 @ 00:09:40
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag sov jättedåligt i natt. Hade svårt att somna, och vaknade sen flera gånger. Men dagen har gått bra. Barnen kommer ju inte förrän på måndag, så vi har ju bara städning och förberedelser i två dagar nu. Och i morgon så är det ju fredag! ;-)

2008-08-14 @ 14:10:49
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Annebelle: Ja, ju längre ledighet, ju svårare att börja jobba igen... Men vi har ju mjukstart nu i två dagar, så det värsta blir ju på måndag... ;-/

2008-08-14 @ 14:11:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0