Mina älskade föräldrar.


Min kära Mamma, 79 år i dag.
Och min kära Pappa, 84 år.



Kommentarer
Postat av: Duvan

Är din mamma 79?.. OJ, det skulle man inte tro! Lever hon hälsosamt? Jag känner många 50-åringar som ser mycket äldre ut än vad din mamma gör. Otroligt!

2008-08-24 @ 18:01:24
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Det ska jag berätta för Mamma! Då blir hon jätteglad! Men hon lever väl egentligen inte speciellt hälsosamt. Utan rätt normalt. Eller ganska hälsosam kanske hon faktiskt är. Hon röker inte, dricker väldigt lite, äter ganska nyttigt, håller sig smal, promenerar oftast varje dag. Och läser böcker, och löser korsord. Så hon försöker nog rätt så bra att hålla igång både kropp och hjärna. Och så är hon ganska så fåfäng fortfarande. Färgar håret varannan månad, målar sig lite grann, klär sig fint.

2008-08-24 @ 18:09:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0