PrideParaden i dag.




Ja, i dag så går PrideParaden av stapeln. Jag brukar alltid åka in och titta på den. Har gjort det i ganska så många år i rad nu. Tycker att det finns flera anledningar till att göra det. Den största anledningen är väl att jag mer än gärna vill ge mitt stöd och visa det. Och en annan stor anledning är ju förstås att det är himla kul att se paraden.

Men i år så åker jag inte in. Jag mår ju inte så bra, på grund av den här dumma sommarförkylningen som jag har åkt på. Så jag känner inte för att ge mig iväg in till stan.

Jag får titta på fotografierna från föregående år istället. Och ni också om ni vill.

Här är länk från mitt inlägg från PrideParaden från 2007, när jag var där med Jimmy.

Och här är en länk från mitt inlägg från PrideParaden från 2006, när jag var där med Jenny.

Och det kommer ju en parad nästa år igen, så jag får väl hoppas på att jag är frisk då! ;-D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Va tråkigt att du inte kunde fara i år, men det går inte att göra så mycket åt när du är sjuk, och som du skriver så blir det nästa år också.



Kram

2008-08-02 @ 12:53:46
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag hade ju kunnat, så sjuk är jag inte. Jag har ju ingen feber. Men jag orkade och kände inte för det...

2008-08-02 @ 13:57:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0