Dagens Dagbok - Fredagen den 19 december 2008 - Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum för lite julklappsshopping.


Jag var runt i alla möjliga affärer i Centrum och tittade. Och jag handlade också några julklappar till några personer. Vad jag köpte, och till vilka, vill jag inte skriva ut här, eftersom det är många nyfikna som läser här. ;-)


Jimmy kom sen från jobbet med tunnelbanan och mötte upp med mig i Centrum. Vi kollade också lite på julklappar då.


Sen så gick vi till HemKöp där jag hämtade ut ett bokpaket från AdLibris, och så handlade jag lite matvaror och lite gott att äta till i kväll.


När vi kom hem så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Själv så höll jag på och plockade och fixade här hemma.


Vid fyratiden sen så åt jag lite lätt middag, och Jimmy tog en macka bara, eftersom han skulle iväg på julbord sen.


Sen vid strax före fem så skjutsade jag iväg Jimmy till Älvsjö. Han skulle där möta upp med några jobbarkompisar, och sen så skulle dom vidare in till stan för att äta julbord.


När jag kom hem igen så fortsatte jag att hålla på och greja med lite allt möjligt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0