Dagens Dagbok - Lördagen den 13 december 2008 - Morgonen.

Mobilen larmade halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp halvnio och gjorde sina morgonbestyr. Sen vid niotiden så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund i köket.


Vid halvtiotiden sen så stack Borzko iväg bort till Farstahallen för att träna. Själv så ska jag plocka och fixa lite här hemma nu.




Jag ska så småningom ge mig av, och gå till Centrum, och ta tunnelbanan in till stan. Jag ska möta upp med Jenny där vid elvatiden, och så ska vi handla lite julklappar. Promenera, kramas, prata, luncha, fika, och umgås ska vi förstås också göra. Både Jenny och jag är lite sugna på sushi, så vi får väl se om vi äter det till lunch i dag. Ska försöka att komma ihåg att mobilblogga lite i dag. Annars så kommer det i alla fall kort i kväll.


Katarina Wennstam signerar böcker på Bokia Farsta i dag mellan halvfyra och halvfem. Så kommer jag tillbaka från stan till dess, så går jag nog dit och träffar henne.


Sen så blir det en lugn hemmakväll som vanligt i kväll. Med mys framför teven, gott att äta, och samvaro. I kväll så är det ju inget "Stjärnor på is" som vi har tittat på i många veckor på lördagarna nu. Får se om vi kanske ser på "Faddergalan", eller om vi tittar på någon film istället. Lite bloggande blir det väl i alla fall. Och kanske lite bokläsande.


Vad ska ni göra i dag?

Ha en trevlig Lucia-dag! Vad ni än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0