Dagens Dagbok - Lördagen den 20 december 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag lite med datorn och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Borzko fortsatte att läsa i sin bok en stund till.


Vid åttatiden sen så gick Borzko och la sig för att sova i ett par timmar, eftersom han skulle jobba extra i natt.


Jag satte sen igång teven vid niotiden. Och så tittade jag på filmen "Love Actually" på TV4.


Jimmy kom hem redan vid elvatiden i kväll. Han hade varit ute och käkat och druckit lite med några kompisar. Men dom fortsatte inte ut sen i kväll.


Borzko gick upp igen vid tolvtiden. Och sen så åkte han iväg vid halvettiden för att jobba extra i natt och i morgon bitti.


Jimmy sitter nu på sitt rum framför datorn.


Jag ska läsa några bloggar och lite nyheter, och sen är det sängdags för mig.

Kommentarer
Postat av: Tanya Temiz

Fin blogg du har :) och något nytt för mig är att se en tuff kvinna som du, ha en blogg :)

Väldigt intressant o läsa igenom din blogg :)!

2008-12-21 @ 02:06:41
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Tanya Temiz: Tack ska du ha! Kul att du gillade min blogg! :-D

2008-12-21 @ 10:17:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0