Dagens Dagbok - Lördagen den 6 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp vid halvniotiden, och genomgick då sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost, fika, och en pratstund.


Vid tiotiden sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna. Själv så höll jag på här hemma som vanligt och plockade, donade, pulade, fixade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt. Satt lite med datorn också.


Sen vid halvelvatiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund med honom. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jimmy satte sig sen på sitt rum framför datorn. Jag tog med mig min dator och satte mig inne på hans rum en stund och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0