Dagens Dagbok - Måndagen den 22 december 2008 - Andra Halvan av Kvällen.

Efter att Jimmy och jag var klara med vår julklappsinslagning, så satt Jimmy på sitt rum framför datorn resten av kvällen.


Borzko kom hem från jobbet först vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Lite sport på teve blev det sen för honom.


Vid elvatiden så hade både Borzko och Jimmy gått och lagt sig. Borzko ska upp halvsex i morgon bitti, och Jimmy ska upp halvfem.


Jag satte igång en dvd-film vid elvatiden. Det blev den första av "High School Musical"-filmerna. Den var slut sen vid halvettiden.


Nu blir det lite bloggning, bloggläsning, och nyhetsläsning fram till ettiden, då jag tänkte gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0