Dagens Dagbok - Söndagen den 14 december 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev som alltid lugn och skön.


Jag satt större delen av kvällen inne på Jimmys rum, med datorn, och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Fixade klart årets Julkort i datorn också.


Jimmy satt större delen av kvällen framför datorn på sitt rum.


Borzko är ju hemma hos sin Mamma, och kommer väl förmodligen hem vid tiotiden.


Jenny är ju förstås hemma hos sig och Jocke i Tumba. Dom har klätt julgranen och griljerat en skinka i kväll. Kolla in i hennes blogg.


Nu ska jag lämna datorn för i dag, och göra mig i ordning, och lägga mig i sängen och läsa i min bok, den andra boken i Twilight-serien: "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer.


Måndag i morgon igen tyvärr... :-( Men bara fem arbetsdagar kvar, och sen så är det jullov! :-)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar :)



Usch, jag börjar bli nervös inför cellprovet imorgon, om det bara inte hade varit på sjukhuset. Jag var inte särskilt nervös första gången som jag var på vårdcentralen och gjorde det, men sjukhuset känns värre. Men snart är det över också, det är bara att gå dit och bita ihop och sedan vänta på att få hem provsvaret och att allt förhoppningsvis är bra. Det brukar gå snabbt innan jag får svaret från sjukhuset men nu när det snart är jul och nyår lär jag få vänta :(



Hoppas att allt är bra :)



Kramar

2008-12-15 @ 17:06:01
Postat av: Junitjej

Visst har höstterminen gått fort? Jag har inte ens hunnit längta efter jullovet!

2008-12-15 @ 20:01:41
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Josefin: Japp! Nu är det bara fyra dagar kvar! ;-)



Jadå! Allt är bara bra här!



Och jag ska hålla tummarna för dig i morgon! Men jag är helt säker på att allt kommer att gå jättebra! Skriv sen och tala om hur det gick!



Kram!



2008-12-15 @ 20:41:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Junitjej: Ja, jag håller med dig om att höstterminen har gått fort. Men nog tycker jag att jag har hunnit med att längta allt! ;-)

2008-12-15 @ 20:42:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för att du skrev att det skulle gå bra och att du skulle hålla tummarna :) Men du får hålla tummarna den 21 jan istället. Dom ringde nyss och sa att den doktor jag skulle ha var sjuk. Det är så typiskt, här har jag gått och oroat mig och längtat tills det varit över. Nu ska det hänga över mig i en månad till :(



Vad bra att allt är bra med dig. När du läser detta ikväll är det bara tre arbetsdagar kvar :)



Kramar

2008-12-16 @ 09:20:11
Postat av: Bim

---> Josefin: Vad typiskt att det inte blev av! Tråkigt att du måste oroa dig en månad till då! Håller gärna tummarna igen! Men påminn mig! ;-)



Japp! Bara tre arbetsdagar kvar nu! :-D



Kram!

2008-12-16 @ 15:38:13
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du är så snäll :)

Jag ska påminna dig att hålla tummarna (men tills dess ska jag försöka glömma bort det).



Ja tre dagar går ju jättesnabbt ;)



Kramar







2008-12-16 @ 16:02:24
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, glöm du nu tills dagen före! ;-)



Kram!

2008-12-16 @ 17:24:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0