Dagens Dagbok - Söndagen den 21 december 2008 - Kvällen.

Resten av kvällen blev lugn och skön som vanligt. Efter att Jimmy och jag hade sett klart filmen, så gick han ner till sig, och satt framför datorn resten av kvällen.


Jag satt kvar uppe i vardagsrummet med datorn och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Borzko kom hem från sin Mamma vid tiotiden.


Nu är klockan elva, och både Borzko och Jimmy har gått och lagt sig. Borzko ska upp klockan fyra, och Jimmy klockan halvfem.


Jag lär väl sitta kvar här i ett par timmar till. Kanske att jag börjar att läsa i en ny bok.

Kommentarer
Postat av: Linus

Hehe.

Kvällen blev lugn och skön som vanligt, är ett klassisk Bim Kullin uttryck :-)

2008-12-21 @ 23:29:45
Postat av: Bim

---> Linus: Ja, eller hur?! ;-)

2008-12-22 @ 09:42:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0