Dagens Dagbok - Tisdagen den 23 december 2008 - Eftermiddagen.

Vid ettiden så kom Jimmy hem från jobbet, för dom stängde tidigare i dag på Tullinge Brädgård där han jobbar just nu. Jag mötte upp med honom i Centrum, för jag hade glömt att köpa några saker. Vi handlade det, och sen så gick vi hem.


Jimmy tog sen min bil och stack iväg nästan direkt. Han skulle handla något, och jag fick inte följa med! ;-D Jag höll återigen på och grejade här hemma istället. Sen när Jimmy kom hem igen, så duschade han och gjorde sig i ordning.


Efter det så satte vi oss och slog in dom sista julklapparna som vi hade handlat i dag. Nu är det proppfullt under granen!


Middag åt vi sen vid fyratiden. Och efter det så kokade vi två satser till av "Mormors Chokladkarameller".


Ännu en sväng till Centrum blev det sen. Men bara till Hemköp den här gången för lite kompletteringshandling, och lite inköp av gott att äta till kvällen.


Sen så satte sig Jimmy och jag uppe i vardagsrummet och tittade på en dvd-film. Det blev den andra av Arn-filmerna: "Arn - Riket vid vägens slut".


(Glöm inte att rösta på bästa Julkortet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0