Dagens Jul-Låt(ar) - 081222 - Just D med "Juligen" - 1991 + Adolphson & Falk med "Mer Jul" - 1982.


Dagens Jul-Låt(ar) - 081222 - Just D med "Juligen" - 1991 + Adolphson & Falk med "Mer Jul" - 1982.






Dagens jullåt blev två stycken. Skulle ha lagt in en video med "Juligen" med Just D, som jag tycker är än rolig och härlig jullåt. Men jag hittade ingen video på den. Jag hittade dock denna video på både "Juligen" med Just D från 1991, och "Mer Jul" med Adolphson & Falk från 1982, så det fick bli den istället. Tyvärr så visar ju videon bara ett skivomslag... Men ni får nöja er med att höra på låtarna, så ska jag försöka att hitta en roligare video tills i morgon. :-)

Kommentarer
Postat av: Maria Strömberg

Halloj Bim!

Hemma från ett 8-timmars rep med Körslaget. Var där hela dagen igår också. Det är sjukt roligt, men ansträngande! Det kommer att bli så bra. Alla är så härliga och Nanne är världens bästa körledare, så engagerad och varm.

Nu har ju körledarnas bloggar kommit upp på tv4's hemsida också, gå in och kika vettja!



Snart är det dags!

Kram Maria



2008-12-22 @ 23:26:55
Postat av: Bim

---> Maria Strömberg: Hej Maria! Kul att du "rapporterar" till mig! ;-)



Två åttatimmarspass på två dagar! Förstår att det är ansträngande!



Men jag kan tänka mig att Nanne är helt underbar! Hon verkar vara en fantastik person!



Jaså!? Så dom bloggar! Det måste jag kolla in!



Om vi inte hörs innan fredag, så: LYCKA TILL !!



Kram!!

2008-12-23 @ 00:15:20
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Hur-som, de är jättebra bägge låtarna, riktiga klassiker :-)

2008-12-23 @ 14:33:24
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag håller absolut med dig! :-)

2008-12-23 @ 21:10:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0