Dagens Låt - 081225 - Nanne Grönvall med "Avundsjuk" - 1998.


Dagens Låt - 081225 - Nanne Grönvall med "Avundsjuk" - 1998.





Dagens Låt i dag är Avundsjuk med Nanne Grönvall. Jag lägger in den för att Körslaget börjar ju i morgon igen, på Annandagen, och Nanne Grönvall är ju med där som en av dom tävlande körledarna.

Jenny uppträdde som Nanne Grönvall med låten Avundsjuk, tillsammans med några kompisar, när dom hade Småstjärnorna i skolan, när hon var åtta-nio år. Och hon gjorde det jättebra.

Vi får väl se hur bra dom andra körledarna är i morgon, men jag skulle nog tro att Nanne Grönvall kommer att bli en av mina favoriter. För jag har alltid gillat henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0