Dagens Låt(ar) - 081210 - The Killers med "Human" - 2008 + "When You Were Young" - 2006.


Dagens Låt(ar) - 081210 - The Killers med "Human" - 2008 + "When You Were Young" - 2006.



 





Den översta låten: "Human", med The Killers, är en av mina kära kollegors favoritlåt just nu. Så jag la in den till henne. Men jag tycker också att låten är väldigt bra.

Den understa låten: "When Your Were Young", också med The Killers, är också bra tycker jag. Den är en av mina favoritlåtar när jag spelar "Guitar Hero".

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Idag bjöds det på laxpytt på skolan. Det var någonting nytt på vår skolmatsedel. Serverar ni det?

2008-12-11 @ 17:55:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Ja, vi brukar servera laxpytt. Inte jätteofta, men ibland. Ungarna tycker att den är helt okej, men dom gillar nog vanlig pyttipanna bättre. Själv så tycker jag att laxpytten är jättegod. Vad tyckte du?

2008-12-11 @ 18:17:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0