Dagens Låt(ar) - 081211 - Bon Jovi med "Living On A Prayer" - 1986 + "It's My Life" - 2000.


Dagens Låt(ar) - 081211 - Bon Jovi  med "Living On A Prayer" - 1986 + "It's My Life" - 2000.



 





Bon Jovi har alltid varit ett av mina favoritband. Jag har sett två konserter med dom, en utomhus på Stockholms Stadion, och en inomhus i Globen. Båda tillsammans med Jimmy. Jag gillar alla deras låtar, och har gjort det ända sedan dom slog igenom 1984.

Låtarna ovanför är två av deras absolut mest kända låtar. "Living on a prayer" är från 1986, men videon är från 1987. "It's my life" är från 2000, men videon är från 2007.

Jon Bon Jovi är också en av världens snyggaste män tycker jag. Både som han såg ut på åttiotalet, som tjugoåring med långt och lockigt hår. Och även som han ser ut nu på tvåtusentalet, som fyrtioåring med kort hår. Han är född 1962, så nu är han 46 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0