Konflikt mellan Spotlife och Blogg Esse AB... :-(


Jag vill bara upplysa er alla läsare om, att min blogg kanske kommer att strula framöver... Tydligen så är det en konflikt mellan Spotlife och Blogg Esse AB. Vem som har rätt och vem som har fel, det har ju inte jag nån aning om...

Men förhoppningsvis så ska ingenting i bloggen försvinna... Och det hoppas jag verkligen! Men min design kanske försvinner ett tag. Och det här gäller ju nästan alla av dom drygt fyrtio bloggare som är med i Spotlife.

Så här står det bland annat i informationen:


"Vad händer nu?

- Roland på bloggesse skriver att den 3:e januari 2009 stängs Spotlife's access till bloggarna av.
- Om detta sker kommer ni få tillbaks eran gamla design men alla inlägg mm är såklart kvar.
- Det kommer inte gå att publicera era bloggar till våra servrar men ni kommer ha allt ert nuvarande material kvar förrutom den design och funktionalitet Spotlife har tillfört.

 Vi har dock bett om uppskov under julhelgerna för att kunna reda ut detta. I värsta fall kan det betyda att ni får gå tillbaks till era gamla bloggar under en 2-veckorsperiod om vi inte hinner reda ut allt med bloggesse."


Jag hoppas verkligen att allting löser sig mellan dom så snart som möjligt... :-/

Kommentarer
Postat av: Snurran

Mm, det är ju trist att tredje och fjärde part kanske blir drabbade av deras konflikt, men skönt ändå att du är kvar som blogg. Det viktiga är ju att du kan blogga och vi läsa det du skriver, utseendet är egentligen av underordnad betydelse

2008-12-31 @ 11:34:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag hoppas verkligen bara att det är som dom säger... Att inte något innehåll ska bli drabbat... Bara designen... Och den bryr jag mig faktiskt inte så mycket om! Jag tror nog att dom som läser min blogg, gör det för innehållets skull.

2008-12-31 @ 11:44:52
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: ada

Hej, hur gör man för att kmma igång med hjälp av Spotlife

har inte hittat någon mailadress

2009-01-07 @ 11:00:08
Postat av: Bim

---> Ada: Gå in på deras hemsida, http://spotlife.se/, och klicka på fliken "Ansökan".

2009-01-07 @ 15:55:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0