Min julklapp!



Jag har länge tänkt att köpa mig en eltandborste. Och inte bara en "vanlig", utan en med en massa finesser på.
Ända sen i somras när Angela bloggade om sin, så har jag varit på väg, men inte kommit mig för. Jag har ju en hel del problem med mina tänder, och både tandläkaren och tandhygienisten rekommenderar ju eltandborste framför en vanlig tandborste.

Nu fick jag en jättefin eltandborste med massor av olika borstar och tillbehör. Jag fick den av Borkzo, Jimmy, Jenny, och Jocke. Och
Jenny, som ju alltid är den som fixar, hade mailat till Angela för att få lite tips om vad dom skulle köpa, och vad det var som jag ville ha.

Och jag fick en Braun Eltandborste Oral-B Professional Care 8900 med flera olika sorters borstar, tungskrapa, polerborste, mellanrumsborstar, tandstickor, med mera.

Här är en länk till den på Webhallens hemsida om det är någon som är intresserad.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken tandläkarstation! :-)

2008-12-26 @ 14:30:50
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det kan jag verkligen behöva! ;-)

2008-12-26 @ 18:18:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0