Mina favorit-inlägg i november.



För en månad sen ungefär, så gjorde jag ett inlägg som hette: "Favorit-inlägg i oktober". Där länkade jag till sexton inlägg som jag tyckte var lite extra läsvärda under oktober.

Jag tror att jag ska göra det här varje månad. Mest för min egen skull, för att kunna gå tillbaka lättare till bra inlägg. Men det kan ju också hända att ni läsare tycker att det är bra.




Ett inlägg om mina favorit-inlägg i oktober.

Ett inlägg till Jimmy som ett grattis till hans lastbilskörkort.

Ett inlägg om när Borzko var extra snäll.



Ett inlägg om Barack Obama. (Kommentar-rekord).

Ett inlägg om Halal-teve.

Och ännu ett inlägg om Halal-teve.



Sju inlägg som det är många fotografier i:

Fotografier från söndagen den 9 november.

Fotografier från Jennys och Jockes inflyttningsfika.

Adventspyntning 2008.

Fotografier från promenad den 23 november.

Guitar Hero - World Tour.

Fotografier från en dag i stan med Jenny.

Första Advent hos Jenny hos Jocke.



Jag har läst nio böcker under november:

Här är länk till mina Bokrecensioner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0