Och vilka är dom tolv "hemliga" deltagarna i Lets Dance 2009?




Ja, vilka är dom tolv "hemliga" deltagarna i Lets Dance 2009?

Jag försökte hitta TV4:s trailer som går nu som reklam i kanalen, men jag hittade inte någon länk till den. Vissa personer kan man ju lätt se vilka dom är på trailern, men inte alla.

Nu har jag letat runt lite på Internet, och det här är vad jag kan hitta:


"Nyhetsprofilen" - Elisabeth Höglund

"Bestsellerförfattarinnan" - Magdalena Graaf

"Jurydeltagaren" - Laila Bagge

"Sprinterstjärnan" - Linda Haglund

"Bloggprinsessan" - Isabella "Blondinbella" Löwengrip

"Radiorösten" - Kitty Jutbring

"Finsmakaren" - Carl Jan Granqvist

"Privatspanaren" - Hasse Aro

"Kraftpaketet" - Magnus Samuelsson

"Busfröet" - Morgan "Mojje" Johansson

"Proffsboxaren" - George Scott

"Filmriddaren" - Morgan Alling

Eller vet ni något annat som inte jag vet? För dom ovanstående namnen är obekräftade uppgifter från olika hemsidor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

I reklamen ser man ju iaf Mojje, Laila och Hasse Aro. Mer än så vet jag inte. Men jag ska nog kolla lite faktiskt. Bella intresserar mig.

2008-12-27 @ 19:18:11
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Johanna: Ja, jag ska definitivt kolla. Jag tycker att det Lets Dance är ett kul program. Och jag älskar David Hellenius och Tony Irving. Och det är ju många av dom tävlande som är klart intressanta! ;-)

2008-12-27 @ 19:47:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0