Veckans Planer - Vecka 52.


Upprtäckte just att jag inte har bloggat "Veckans Planer" sedan vecka 25! Och då var det Midsommarveckan! Och nu är det Julveckan! Då kanske det är dags för ett sånt inlägg nu då! ;-D

Veckans Planer - Vecka 52 - 22/12 - 28/12 2008.

Måndag - 22/12:
Förmiddagen: Åka till Tumba och möta upp med Jenny och Jocke, och sen åka och storhandla med dom. Förmodligen ta en fika hemma hos dom sen efteråt också.
Eftermiddagen: Kanske handla julklappar, och slå in julklappar. Kanske göra två satser chokladkarameller till.
Kvällen: Förhoppningsvis se den andra Arn-filmen med Jimmy.
Borzko jobbar.
Jimmy jobbar.
Jenny ledig.

Tisdag - 23/12:
Handla dom sista julklapparna. Koka två satser chokladkarameller om jag inte gjorde det på måndagen. Slå in alla julklappar. Hålla på och fixa i ordning allt inför julen. Mysa under uppesittarkvällen.
Borzko jobbar.
Jimmy jobbar.
Jenny ledig.

Onsdag - 24/12:
Göra i ordning min vitlökssill på förmiddagen. Sen på eftermiddagen åka hem till min syster och hennes sambo och fira julafton där tillsammans med flera i familjen och släkten. Inga julklappar blir det i dag.
Borzko jobbar.
Jimmy ledig.
Jenny jobbar.

Torsdag - 25/12:
Göra i ordning ännu en vitlökssill på förmiddagen. Sen på eftermiddagen åka hem till Jenny och Jocke och fira juldagen, eller julafton i repris, tillsammans med flera i familjen och släkten. I dag blir det massor med julklappar! :-D
Borzko ledig.
Jimmy ledig.
Jenny jobbar.

Fredag - 26/12:
Bara ta det lugnt och skönt hela dagen. Och titta på första delen av "Körslaget" på kvällen. ;-)
Borzko jobbar.
Jimmy ledig.
Jenny ledig.

Lördag - 27/12:
Inga planer. Bara att ha det lugnt och skönt. Och så se andra delen av "Körslaget" på kvällen! ;-D
Borzko ledig.
Jimmy ledig.
Jenny jobbar.

Söndag - 28/12:
Borzko och jag har nittonårig bröllopsdag. Men vi har inga större planer för den. Blir nog bara lite mys hemma.
Borzko jobbar.
Jimmy ledig.
Jenny jobbar.
Halva jullovet har gått.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Vilka roliga planer du har inför veckan. God jul på dig!

2008-12-22 @ 13:45:20
URL: http://mikaelarydens.blogg.se/
Postat av: vivan

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! KRAMEN!

2008-12-22 @ 13:59:57
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Anna

jag kom till vitlöksill och sen började jag dreggla, nu måste jag gå ut i köket och ta mig ett mellanmål :D



ha en skön jul och grattis i förskott till bröllopsdagen!

2008-12-22 @ 14:52:22
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mikaela: God Jul på dig också! :-D

2008-12-22 @ 17:47:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> God Jul och Gott Nytt År till dig också! Kram!

2008-12-22 @ 17:47:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Ja, jag dreglar själv bara jag tänker på vitlökssill! ;-D



Ha en skön jul du också!



Tack för grattiset! :-D

2008-12-22 @ 17:48:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0