Ännu en lista i dag! ;-D

Den här listan snodde jag från Borthys Blogg.
Jag uppmanar alla mina läsare att sno den från mig!
Och kommentera om ni gör det!


Jag har i mitt liv:

(x) Rökt en cigarett (Slutade röka för 21 år sen)
(x) Druckit så mycket att du spytt. (För länge, länge, länge sedan...)
( ) Krockat någons bil
( ) Har krockat med moppe
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Blivit dumpad
(x) Haft sex på offentlig plats (Också för länge sedan...)
(x) Snattat (Som barn)
( ) Varit i slagsmål .  
( ) Smugit UT ur dina föräldrars hem
( ) Blivit påkommen av någon när du har sex
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän. (Någon vit lögn har jag säkert ljugit nån gång)
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse.
(x) Rest runt I Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat I havet
(x) Känt som du skulle dö (När jag födde barn...)
(x ) Gråtit dig till sömns
( ) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
( ) Dansat I regn
( ) Skrivit till Jultomten
(x) Blivit kysst under en mistel
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor (En gång och aldrig mer...)
(x) Åkt skridskor  
(x) Något smeknamn (Bim, Brittis, Bitte-Mi)
Pappas namn?
 Yngve.
Mammas namn? Gun.
Favoritdricka? Fun Light, Caffe Latte, Chai Latte.
Tatuering? Ja, tio stycken.
Kroppspiercing?
 Ja, två stycken.
Födelseort: Stockholm.
Favorit semesterort?
 Patong Beach, Phuket, Thailand.
Har du nånsin vart I Afrika? Nej.
Någonsin stulit en trafikskylt?
Inte jag personligen, men en familjemedlem har... ;-)
Favoritmat?
Fisk.
Favoritdag I veckan? Fredag.
Vad gör du för att koppla av ? Sitter med datorn, läser böcker, lyssnar på musik, umgås med familjen.
Meddelande till dina vänner som läser detta: Snart är det vår! ;-D
Hur ser du dig själv om 10 år? Kanske som en glad Mormor och Farmor! ;-)
Vad gör du när du är uttråkad?  Det vet jag inte. Kommer inte ihåg. Jag är aldrig uttråkad.
Vad tycker du om att få? Kärlek från min familj.

Kommentarer
Postat av: Malin

Trots att det är väldigt privat, får man fråga vad detta var för offentlig plats för länge sedan? Haha! =) Du är skön du.

2008-02-13 @ 18:04:21
Postat av: Bim

---> Malin: Hahaha! Njae, jag vill nog inte svara på det så här öppet i bloggen! Trots att det är länge sedan, och preskiberat sedan länge! ;-D

2008-02-13 @ 18:08:30
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, jag förstår dig! Det ska bli roligt att se vad du ger i alla hjärtans dag-presenter till familjen, jag kan gissa en sak i den ena! =) Då kan man snacka om trogen läsare! Jag! ;) Ha en fin kväll!

2008-02-13 @ 18:51:43
Postat av: Bim

---> Malin: Nog för att jag fläker ut mitt liv rätt så mycket här i bloggen, men några hemligheter måste jag ju få ha! ;-D

Gissa då! Jag kommer inte skriva om du har rätt eller fel, för det finns ju två nyfikna läsare. Men det vore kul om du gissade ändå! I morgon kan du ju se om du hade rätt! :-)

Ha en bra kväll du också!

2008-02-13 @ 18:55:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Malin

Jag gissar på telefonkort till Jenny+någon "sak", och en sån där nallebjörn till Jimmy+pengar (presentkort?)! Haha, nu kommer jag tänka på det här till imorgonkväll när jag får läsa om jag hade rätt eller fel! ;)

2008-02-13 @ 19:02:55
Postat av: Bim

---> Malin: Hahaha! Okej! Jag säger inget nu! Men jag lovar att skriva i morgon vad dom fick, alla tre. För jag vet ju inte om Jenny och Jimmy kommer att blogga om det. Jenny gör det nog förmodligen, men kanske inte Jimmy. Och definitivt inte Borzko! ;-D Kul att du gissade i alla fall! :-D

2008-02-13 @ 19:13:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Trixie

Jag snor den :p

2008-02-24 @ 14:23:22
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: Bim

---> Trixie: Ja, gör det! Ska kolla in din lite senare då! :-)

2008-02-24 @ 14:27:02
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0