Dagens Dagbok - Fredagen den 15 februari 2008 - Kvällen.

Sen så flyttade både Jimmy och jag upp till vardagsrummet med våra datorer. Jimmy spelade datorspel, och jag höll på med lite allt möjligt.


En sväng till blev det till Centrum, för vi hade glömt en del gott till kvällen när vi handlade tidigare i dag.


Klockan åtta sen så blev det "Lets Dance" på teve. Jag tittade, och satt och höll på lite i datorn samtidigt. Jimmy fortsatte med sitt datorspelande, men tittade lite också.


Gott att äta blev det förstås. För min del så blev det chips och smågodis i kväll.


Vi tittade också på "Hjälp" och på andra delen av "Lets Dance". Efter det så lyssnade vi på musik. Och Jimmy fortsatte att spela "Eve". Jag läste bloggar och nyheter.


Jenny kom hem vid elvatiden. Hon hade först gått i skolan till två. Sen så hade hon åkt direkt till McDonalds i Västberga där hon hade jobbat ett pass mellan tre och tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0