Dagens Dagbok - Fredagen den 29 februari 2008 - Kvällen.

När Borzko och Jimmy hade åkt iväg, vid halvsextiden, så satte jag mig i köket med datorn. Sen vid sjutiden så tog jag en sväng till Centrum och köpte mig lite gott att äta till kvällen.


När jag kom hem igen så satte jag mig uppe i vardagsrummet. Och sen klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade jag på "Lets Dance". Efter det så tittade jag på "Hjälp", och sen på andra delen av "Lets Dance".


Borzko kom hem från sin bandymatch vid tiotiden, och då gjorde han mig sällskap framför teven uppe i vardagsrummet.


Sen så tittade vi på "Så ska det låta" som jag hade spelat in tidigare på kvällen.


Nu är klockan tolv, och jag sitter här med datorn i knäet, och Borzko sitter och slötittar på teve och zappar mellan kanalerna. Det är väl strax läggdags för oss båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0