Dagens Dagbok - Lördagen den 2 februari 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Försökte få lust och ork att ge mig ut på en promenad, men jag lyckades inte. Ute var det cirka två grader, mörkt, grått, dystert, ganska så hård blåst, och det såg ut som att det skulle börja regna när som helst.


Jag satte mig vid datorn i köket en stund istället. Vid niotiden så vaknade Borzko och gick upp. Efter sina morgonbestyr, så åt han frukost, och vi hade en pratstund i köket också. Sen vid tiotiden så gick han iväg till FarstaHallen för träna.


Vid tiotiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt frukost, och vi hade också en pratstund i köket. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen vid elvatiden så stack vi iväg med bilen till Centrum. Och så var vi på SystemBolaget och handlade. Jimmy handlade en platta med öl, och jag handlade också en platta med öl, plus fyra flaskor rödvin.


När vi kom hem blev det en fika och lite lätt lunch.


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Ja, det är hemskt väder alltså... Bara grått och trist!

Ha en underbar lördag!

2008-02-02 @ 14:38:36
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Bim

---> Kimpa: Skittråkigt rent ut sagt... :-(
Ha en bra lördag du också! :-)

2008-02-02 @ 14:42:26
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0