Dagens Dagbok - Lördagen den 23 februari 2008 - Kvällen.

Vid halvsjutiden sen så åkte vi alla sex iväg i båda bilarna hem till Mathias för att fira hans artonårsdag. Familj, släkt, och vänner var där.


Drinkar och lite mingel först. Sen så blev det ost, kex, snacks, och en massa annat gott att äta och dricka. Kaffe och tilltugg efter det. Och valfri dricka hela kvällen.


Vi tittade sen lite på slutet av Melodifestivalen, och efter det så blev det SingStar resten av kvällen.


Vid tiotiden så skjutsade Jenny och jag iväg Jocke och Tindra till Älvsjö där de skulle ta pendeltåget hem till Södertälje. Jenny och jag åkte sen tillbaka till Mathias.


Vi fortsatte att sjunga SingStar fram till tolvtiden när vi åkte hem. Vi skjutsade även hem min Mamma och Pappa till Örby.


När vi kom hem vid halvettiden så satte sig Jimmy vid datorn en stund. Men Jenny, Borzko, och jag gick och la oss.


Bilder från kvällen finns i tidigare mobilbloggade inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0