Dagens Dagbok - Måndagen den 18 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sedan så gick jag till Centrum. Och så till SolAkuten för min vanliga solning på en halvtimme.


Sen när jag kom hem igen så höll jag på som vanligt här hemma, och plockade och fixade med lite allt möjligt. En liten stund vid datorn blev det förstås också.


Jimmy jobbade över i dag, och kom hem från jobbet vid kvart över fem. Precis samtidigt så kom också Borzko från jobbet. Så vi åt då alla tre middag tillsammans vid halvsextiden.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Borzko stack iväg ut och tankade bilen, och kollade allt på den. Och när han kom hem igen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jenny åkte hem till Jocke direkt efter skolan i dag. Och hon ska sova där i natt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0