Dagens Dagbok - Måndagen den 4 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag på jobbet, som han alltid har på måndagar numer. Han hade haft en flitig och aktiv dag i dag. Han hade varit hos både tandläkaren och tandhygienisten, han hade varit på gymmet och tränat, och han hade tagit hand om veckostädningen.


Efter en fika och en pratstund tillsammans, så stack vi iväg åt olika håll. Jag gick till Centrum och till SolAkuten, där jag solade en halvtimme som vanligt. Borzko åkte iväg med bilen för att tanka den och kolla allt på den.


När jag kom hem igen så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och så blev det lite tid vid datorn också.


Jimmy hade körlektion inför lastbilskörkoret direkt efter jobbet i dag. Så han kom inte hem förrän vid kvart över fem. Då åt han, jag, och Borzko middag tillsammans. En fika efteråt och en pratstund blev det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0