Dagens Dagbok - Onsdagen den 27 februari 2008 - Kvällen.

Jag fortsatte att varva datorn med boken, och jag läste också ut boken.


Vid sextiden så kom Jimmy hem. Han hade först jobbat som vanligt. Sen hade han varit och ätit middag på McDonalds i Västberga där Jenny jobbar. Och efter det så hade han haft körlektion i lastbilen.


Vi åkte sen nästan på en gång i väg till Webhallen i Solna för att köpa en gitarr till Guitar Hero 3 till Nintendo Wii. För där hade vi sett på deras hemsida att de hade gitarrer inne.


Mycket folk var det där, så vi fick vänta en stund innan vi fick handla, och sen så åkte vi hem igen.


När vi kom hem igen så hade Borzko kommit hem från jobbet, och han hade ätit middag.


Sen så hjälptes vi alla tre åt att flytta på tvättmaskinen och torktumlaren. Jag var inte nöjd med att ha dom ovanpå varandra, så nu står de båda två på golvet, bredvid varandra istället.


Både Jimmy och Borzko duschade sen i tur och ordning och gjorde sig i ordning.


Sen så spelade Jimmy och jag Guitar Hero. Jättekul att spela båda två samtidigt med två gitarrer.


Jenny kom sen hem från jobbet vid strax före nio. Och då var hon också med och spelade. Vi spelade till tiotiden ungefär.


Nu blir det bloggning, och lite bloggläsning och nyhetsläsning. Och sen så blir det sängen vid halvelvatiden.

Kommentarer
Postat av: emma

vart har ni köpt erat stora vita soffbord där bakom?
kram

2008-02-28 @ 01:02:07
Postat av: Bim

---> Emma: Det är köpt på IKEA för något år sen, för en tusenlapp. Men jag såg precis att det finns kvar. Här har du en länk: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50103741

2008-02-28 @ 16:43:01
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: emma

tack du e så snäll!

2008-02-28 @ 21:04:54
Postat av: Bim

---> Emma: Tack för dom orden! Jag tycker om att hjälpa till! :-D

2008-02-28 @ 21:10:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0